Milé děti,
dny rychle utíkají a my už máme před sebou pouze dva dny on-line výuky v tomto týdnu. Ačkoliv nás nyní nečeká písemné sčítání a odčítání, nezapomínejte to stále každý den trénovat. Jak jsme se bavili dnes při hodině - čím více příkladů natrénuješ, tím rychleji se Ti to v hlavičce zautomatizuje a budeš počítat rychlostí blesku. :-) Tak si každý den opravdu spočítejte alespoň pár příkladů pod sebe, ať to hezky umíte. Podívejme se, jaké úkoly nás čekají:
ČTVRTEK
ČJ uč. – str. 78 (vydra, výr, vyžle)/cv. 2 – na folii + odpovědět na otázky
ČJ ps. – str. 46/cv. 1, 2, 3 (vydra, výr, vyžle)
VYJMENOVANÁ SLOVA – nalepit si: VYDRA, VÝR, VYŽLE + dopsat k nim příbuzná slova ze str. 75
- pod slovo VÝR napsat PAMATUJ! výr (druh sovy) X vír (ve vodě)
výří (patřící výrovi) X víří (točí se dokola)
M uč. – str. 53 – připomenout si hodiny digitální, cvičení si udělat na folii
M ps. – str. 7/cv. 5, 6, 7, 8, 9
ČAS uč. – str. 49 – živočichové
ČAS ps. – str. 37 – přečíst si modrý rámeček a odpovědět na otázku
PÍSANKA – str. 6 – něco si napište dnes a něco v pátek
ČÍTANKA – str. 74 - 75
PÁTEK
ČJ uč. – str. 78 – pozorně přečíst žlutý rámeček + cv. 3 napsat do ČJ ŠKOLNÍ, a tento den mi zaslat na email (připomínám, že pokud to v tento den nebude zasláno, úkol je nesplněn a je hodnocen nedostatečně)
ČJ ps. – str. 46/cv. 4, 5
M uč. – str. 123 - obdélník, cv. 1 – přečíst, cv. 2 a 3 narýsovat na papír, který mi budete odevzdávat po příchodu do školy (stejně jako jste rýsovali čtverce), cv. 4 – zapamatovat obvod obdélníku
M ps. – str. 39/cv. 1, 2, 3
AJ uč. – str. 39 – zazpívejte si a předvádějte dané pohyby – nahrávky jsou v Teamsech
AJ ps. – str. 38/cv. 3, 4, 5
ČTENÍ – vlastní kniha